5 Ocak 2013 Cumartesi

Tesettür günlükleri düzelmeye başladı ve devam ediyoruz

Evet arkadaşlar an itibariyle tesettür günlüğü olarak kullandığım sitem düzelmeye başladı ve güzel bir şekilde devam ediyor inşallah bundan sonra bir sıkıntı yaşamayız.Sanırım bu sıkıntıyı temadan dolayı yaşadık çünkü sitenin temasını değiştirmiştim bundan kaynaklanıyor olabilir bu sıkıntı.Ama ne bileyim ben sizlere daha güzel gözüksün diye yaptım tema işini neden böyle yapıyor google bazı temalara onuda bilemiyorum neredeyse tüm içeriğim çok kötü şekilde silinmişti şimdi yavaş yavaş oturuyor en sondaki yazım hariç tüm yazılarım tekrardan dizine alınmış inşallah bundan sonra sıkıntı olmaz ve öyle devam ederiz.

Tesettür giyim resimleri ve modellerini daha iyi göstermek daha ön plana çıkartmak için yaptığım çalışma malesef ki tutmadı çünkü gerçekten google sıkıntı çıkarmaya başladı o tema ile ilgili arama motorları sıkıntı yaratınca mecburen eski bu basit görünüme geri döndük ama bakalım inşallah bundan sonra yolumuza sıkıntısız devam edeceğiz.Şimdi bundan sonraki yazılarımda ne olacak onlardan bahsedelim biraz aslında sadece yazılarıma tesettür giyim ile devam etmeyi düşünüyorum.Yani bir çok kişi farklı şeyler paylaşmam gerektiğini de söylüyor ama henüz bu konuda karar verebilmiş değişim çünkü sitemi alırken adını tesettür giyim diye yazdım ve gelen insanlarda haliyle böyle bir beklenti içine girmiş olacaklar tabi pırlanta gibi bir site olsun kaynak sitesi olsun istiyorum o insanlar içinde bakalım hayırlısı neler olacak hep birlikte görelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder