20 Ocak 2013 Pazar

Açık bayan kapanması için ne yapmalı

Arkadaşlar böyle bir şey yok açık bayanların kapanmasına karşılık yani tesettür giymelerine karşılık nedense bir sıkıntı duyuyor insanlar neden böyle yapıyorlar bilmiyorum ama herkes istediği gibi kapana bilir hatta çok güzelde olur.Sonuç itibariyle insanlar bazen dinlerini bile değiştiriyor ne var bunda.

Yani herkes bir gün doğru yolu bulabilir o yüzden herkesin yapabileceği bir şey aslında bu tip davranışlar ancak sizin bu insanları dışla mamanız lazım ben etrafımda çok görüyorum böyle hareket edenler gerçekten çok ayıp bir şey ya.Ne olmuş diyorlar bu kadın bir zaman önce açıktı zaten bakmayın siz böyle durduğuna diyorlar.Yahu herkes zaten doğarken çıplak değil miydi arkadaşlar başörtülü bayanlar analarının karınlarından başörtülü doğmuyorlar lütfen o yüzden biraz dikkatli olun artık bu tip davranışlara göz atmayın.

Nasıl insanlar kapanmak zorunda değillerse bir zaman sonra isterlerse kapanabilirler buna kimsenin karışma hakkı yok nedir yani bu terbiyesizlik ben anlamadım bundan birşey gerçekten ayıp bir şey arkadaşlar bu tip davarnışlara girmekten kaçının bırakın insanlar nasıl yaşamak istiyorlarsa yaşasınlar artık kimse kimseye baskı kurmasın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder