27 Ocak 2013 Pazar

Kapalı giyimde dikkat edilecek kurallar

Kaç yazıdır sizlere bunlardan bahsediyorum ama görüyorum ki gerçekten bu konulara dikkat eden beni takan yok.Arkadaşlar size diyorum ki bu şekilde bir giyim şekli yanlış olmaz ya böyle bir şey olmaz.Diyorum ki giydiğiniz kıyafet tesettür giyim ile ilgili bir kıyafetse eğer dikkat etmeniz gereken pek çok nokta var zaman zaman bu noktaları da vurguluyorum zaten daha benden tam olarak ne istiyorsunuz bilmiyorum tesettür giyim kuralları var adabı var diyorum yanlış şeyler mi söylüyorum ya vallahi çok kızgınım bu gün.

Bu gün size bir şiir yazıcam saçmalıycam bu sayfaya çünkü beni gerçekten dinlemiyorsunuz bende size bu gün bir şiir yazarım olur biter yada boşverin onuda yapmıycam size şiirde yazmıyorum ne haliniz varsa görün şiirde yok size hadi bakalım alın başınıza şimdi belayı işte bende size kıyak yapacaktım bir kaç tane hediye vermeyi düşünüyordum aslında sitemiz üzerinden ama vermiyorum heh şimdi aldınız mı başınıza belayı bak gitti güzelim tesettür giyim hediyeleri artık dahada dağıtmam bunları.Bana da bir yerden gelmişti zaten devamlı gönderiyorlar saolsun ne yapacaksam bu kadar şeyi bilmiyorum bende bazılarını arkadaşlarıma veriyorum işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder