25 Ocak 2013 Cuma

Tesettür giyim de kırmızı renk modası

Tesettür giyim de kırmızı renk modası nedir arkadaşlar bir türlü anlayamadım bir kırmızıdır tuturmuş gidiyor.Tamam kırmızı renk tutkudur özellikleri taşır farklı bir olaydır kırmızı renk ama bu işin üstüne bu kadar düşmeninde bir anlamı yok diye düşünüyorum mesela kırmızı tesettür giyim modelleri içinde farklı desenlere sahip bir çok ürün üretti tesettür giyim firmaları ama bunu neden yaptı diye düşündünüz mü hiç ben size söyleyeyim sırf göze hoş gelsin ve bir sürü insana bunları daha rahat satabileyim diye bu tip şeyleri yaptılar.

Aslında baktığınız da tesettür giyim ile ilgili baştan sona bir yanlış var ortada ama kimse bunu çıkıp söylemiyor çünkü gerçekten insanlara yakışıyormuşcasına gösterilmeye çalışılıyor bu modeller oysa hiç te öyle göründüğü gibi değil ne bileyim ben gerçekten de hiç tasvip etmiyorum bu yapılanları gerçek anlamda değişik modellemeler var aklımızda ama yinede sizlere söylemeden edemeyeceğim bu farklılıklar nasıl düzelir nasıl yoluna girer onuda tam olarak bilmiyorum ama en kısa zamanda bu konuda değişir artık.Çünkü tesettür giyimde bu kadar çok markanın bu kadar çok renkli modelleri seçmesini ben pek seçmiyorum yine şozofren kapalı giyim bayana bağladım değil mi hadi bakalım hoppa diyerek bitiriyoruz yazımızı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder