28 Ocak 2013 Pazartesi

Televizyonlar da yayın yapan türbanlı kadınlar

Televizyonlarda yayın yapan türbanlı kadınların bir çok konuda konuştuklarını göüyorsunuz.Hatta artık pek çok vidyo kanalında da bu bayanları görebilir izleyebilirsiniz.İşin ilginç tarafı bu bayanlar ne zaman böyle bir atılım yapsalar mutlaka haklarında bir haber köyü bir yorum peydahlanıyor.Bunun bir çok sebebi olabilir diye düşünebilirsiniz ancak devamlı olarak bu şekilde haberlerin türbanlı bayanlara yönlenmesi gerçektende hiç hoş  şeyler değil.

Ancak bunla ilgili malesef yapacak çok bir şeyde yok çünkü gerçekten bazı bayanlar bu durumu hakediyorlar bazılarının ise hiç konuyla alakası yok.Zaten bir çok kişiyi zan altında bırakan üç beş kişi var onlar gerçekten insanların başına belalar arkadaş zaten ne çıkıyorsa onların başının altından çıkıyor.
Kahrolsun onlar var olsun Türkiye diyesim geldi siz bana bakmayın çıldırdım işte yine ne olmuş yani iki eğlenmişsek kötü bir şey demedik ya.Arkadaşlar sizleri seviyorum diyerek konumu burada bitiriyorum bir başka saçmalama konusunda görüşmek üzere beni sakın unutmayın anacım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder