10 Ocak 2013 Perşembe

Tesettür giyim alıntına uygun ayakkabılar

Aslına bakacak olursanız açık giyim deki kadar zor değildir ayakkabı seçimi.Çoğu kez zaten giymiş olduğunuz pardesü altında kaybolacağı için bayan ayakkabı ile ilgili bir araştırma yapmaz bizim sevgili kapalı iyim üstatları.Oysa en önemli unsurdur kıyafetlerde ayakkabılar.

Aslına bakacak olursanız insan biraz çevresinden dolayı giyinir.Öyledir şimdi yok ben kendim için giyiniyorum yalanları palavraları sıkmayın hiç bana.Dünyada tek insan siz olsaydınız güzel görünmek için makyajlar yapıp yada güzel mini etekler vs giyermiydiniz.Tabi ki kocaman bir hayır o zaman kimse bir birini kandırmasın giyim konusunda ancak ayakkabı çeşitleri gerçekten çok önemli bir konu her kıyafet için yani isterseniz gothic giyinin stiliniz bu olsun isterseniz kapalı giyim olsun önemli olan ayakkabılarınızın karşı tarafta nasıl durduğudur.

Sizlerle iyi seçişmiş bir ayakkabı modelleri paylaşayım ona göre bakıp karar verin gerçekten çok güzel bir model bence tabi siz ne düşünürsünüz onu bilmem ama harika bir model gibi duruyor benim gözümde iyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder