6 Ocak 2013 Pazar

İndirimli abiye modelleri

İndirimde olan abiye modelleri ile ilgili bir yazı yazmayı düşündüm size çünkü bildiğiniz gibi abiye kıyafetler hemen hemen her yerde herkesin kullandığı güncel kıyafetlerdir bununla birlikte abiye modelleri hakkında pek çok bilgiye de ulaşabileceğinizi düşünüyorum ancak ben yinede bu bilgileri sizlerle paylaşmadan önce şu konulara dikkat etmeniz gerektiğine inanıyorum.

Öncelikle tesettür giyim de alınacak abiye modelleri çok değişik modeller olduğundan farklı bir çizgi yakalamanız gerekmektedir.Burka ona göz alanı üzerinde malzeme gibi bir gazlı gelen görmek için izin, tepeden tırnağa bir kadının baş, yüz ve vücut kapsayan bir perdedir. Örtünme Bu tarz daha çok Batı'da daha Ortadoğu'da görülen ve bazı Müslüman kadınların kendilerini karşılamak için tercih ettiği yoldur. (Bazı kültürel geleneklere uyarlamak için tercih peçe kadınların tarzı etkileyebilir).

Kafasının kaplama İslam özgü bir kavram değil, fakat aynı zamanda Biblical literatürde bulunur.İncil İslam öncesi uzun bir peçe giyen öğretti.Eski Ahit'te okuruz:
"Re-bek'ah gözlerini kaldırdı ve ne zaman o Isaac görünce deve kapalı ışıklı. O hizmetçi 'adam bu alanda walketh bizi karşılamaya O nedir?' Dediler söylemişti için Ve hizmetçi nedenle o bir vail aldı ve kendini kapalı 'O benim efendim' demişti

Şimdi aşağıdaki indirimli abiye modelleri ni inceleyebilirsiniz.Resimlere tıklarsanız pek çok modelimizin olduğu resim sitemize gidebilir orada daha detaylı bir inceleme yapabilirsiniz.
Abiye modelleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder