17 Aralık 2012 Pazartesi

Tesettür ile ilgili paylaşımlar yapıcam

Merhaba arkadaşlar bundan sonra burada tesettür giyim ile ilgili paylaşımlarım olacak umarım sizlerde bu durumdan memnun olursunuz birlikte çok güzel şeyler yapıcaz inşallah ben inanıyorum.Bayan giyim ve tesettür giyim üzerine ne varsa sizlerle paylaşmak ve yeni modeller hakkında konuşmak istiyorum bir çok resmide siz değerli arkadaşlarım için tesettür giyim adı altında burada paylaşıcam.

Birde ben üstüme giyip denemeler yapmayı düşünüyorum ama tutarmı bilmiyorum açıkçası korkularımda var bu konuyla ilgili çünkü kimsebu konuda henüz bir şey söylemiyor bize.
Bu tip bir bilgi ulaşmadı tarafımıza umarım bundan sonrada bir sorun olmaz.Çünkü burada hayata dair ne varsa sizlerle paylaşmak yeni bir takım çıkan sistemler hakkında bilgiler yayınlamak istiyorum o bilgiler doğrultusunda yine yeni baştan çok farlı süprizler ile geleceğiz yanınıza.Süprizleri en çok severim siz ne kadar seversiniz bilmiyorum ama bence değişiklik gösterecek bir konu olacak gibi duruyor.

Bun dan sonrası için bir kaç tesettür giyim ve moda kıyafetler paylaşıp bırakmak bence sizede bizede çok fazla değer katacaktır ne düşünüyorsunuz bu konuda düşüncelerinizi çok merak ediyorum açıkçası umarım yeniden birlikte olur ve bol bol resim paylaşırız ancak blogumu takip etmenizi istiyorum çünkü kimse yoksa ben niye yazayım yahu bakınız şuan öyle süratli yazıyorum ki siz bile ne yaptığımı anlayamazsınız bende bundan çok fazla eminimim öyle değil mi.

Tesettür giyim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder