30 Aralık 2012 Pazar

Tesettür giyim ile erotik fotoğraf yayınlayanlar

Size bu kez burada kıyafet modellerinden tesettür modellerinden bahsetmiycem gerçekten canımı çok sıkan bir durum var ondan bahsetmek istiyorum konunun başlığında anlayacağınız gibi tesettür kıyafetler ile erotik poz veren insanlardan bahsediyorum.Bu insan tipleri her geçtiğimiz gün çoğalıyor bunun nedenini bence herkes gibi sizlerde çok iyi biliyorsunuz.Orada burada facebook da herkes bu paylaşımları yapıyor ama neden bunun sebebi var tabi ki bazı kendini bilmezler erkekler tarafından ilgi alaka görmek istedikleri için bunları yapıyorlar ve hiç hoş bir davranış olmuyor tabi ki.

Ama biz yinede her halükarda özellikle bu kadınlar üzerinde konuşma yapmayı düşünüyoruz gerçekten çok sinir bozucu tipler bunlar çünkü sadece dikkat çekebilmek için bile başörtü ile erotik pozlar vererek bir sürü ev kadınını aile kadınını zor durumda bırakıyorlar.Bu nasıl bir iş arkadaşlar anlamadım ama gerçekten yaptıkları çok ayıp bir şey bu kadar saygısızlık olmaz diye düşünüyorum ben nedir yani amaçları kime neyi göstermeyi çalışıyorlar anlamıyorum.

Son zamanlarda tesettür giyim moda oldu diye bu tip şeylerin yapılmasını çok haksız buluyorum bu nasıl iş anlamıyorum tesettür olarak aklınızdan nasıl fanteziler geçiyor onuda bilmiyorum ama gerçekten insanları zan altında bırakarak çok yanlış işler yapıyorsunuz bunun cezasını burada çekmeseniz bile öbür dünyada bu size emin olun ki sorulacak hiç bir kaçış yolunuz yok bu işten.

Başörtülü erotik hayır
Başörtülü erotik hayır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder