22 Aralık 2012 Cumartesi

Google de tesettür giyim arattım bulamadım

Dünya ünlü arama motorumuz googlede tesettür giyim üzerine bir kaç konu arattım ancak malesef bulamadım neden böyle oldu bilmiyorum ama bilgileri bir türlü ayrıştıramadım ayrıca bu site üzerinden yaptığım denemeler ve yazıları paylaşmaya devam ettiğim için çok farklı bir takım denemelere yer verdim bu denemeler neticesinde çok güzel bir sistemi daha çalışmış olduğunu gördüm denemeler süresince bazı yapılan yanlışlar ve doğruların aslında pekte iç açıcı objektif sonuçlara varmadığını gördüm oysa tesettür giyim konusunda gerçekten iddalı pek çok site vardı.

Tesettür giyim sektörü ne kadar ilerler bilmiyorum ama googlede yapmış olduğum arama sonucu beni gerçekten çok mutsuz etti çünkü hiç bir şeye ulaşamadım ve siteler bir birlerini hep tekrarladılar bir çok kişide aynı şekilde benim gibi rahatsız olmuştur bundan eminim ama ne yapacağımı nereye gideceğimi bilemediğimden şimdilik buraya yazmak istedim bakalım hayırlısı için sonunda ne olacak bunlarıda hep birlikte görücez elbet herşey güzel olacak diye kendimizi inandırmak istiyoruz.

Aslında sadece kapalı giyim yapan bayan kıyafetleri bölümünde bir kaç paylaşım yapılsa hepsinden iyi olacak gibi duruyor tabi bu konuda sizin düşünceleriniz nelerdir onuda bilemiyorum.İnşallah çok değişik sistemlerde yer verdiğimiz farklı sistematik bilgileri de çok yakında sitemizde paylaşır ve özellikle aratma yapıldığında insanların bunlara ulaşmalarını sağlayabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder