31 Aralık 2012 Pazartesi

2013 yeni sezon kapalı giyim

2013 yeni sezon kapalı giyim ile ilgili bir sürü araştırma yaptım bunları sizlerle paylaşıcam ama nedense google bu siteyi sevmedi bir türlü eklemiyor benim yazılarımız dizinine gerçekten şuan moralim çok bozuk sahiden yazasım bile yok ne yapıcam bilmiyorum arkadaşlar çok kötü durumdayım biri şu googleyi kapalı giyim yazılarım konusunda uyarsın bir deh desin artık ya.

Özellikle son zamanlarda yazdıklarım yayınlanmayınca hayata küsesim geldi bak ben zaten pc başında küskün suskun bir insanım bune la böyle acayip acayip işler yapıyorsunuz bana bak şizofreniye bağladım işte ne olacak şimdi motiflerim bozuldu.Ben bende değilim meçhüllerdeyim seo için kelime fazlası saçmalama hali içinde yeni yazılarımla tesettür kıyafetleri konusuyla birlikte çok yakında sizlerle olucam sizlerde beni unutmayın sakın ha ben her zaman buralarda olucam.

Bak harbiden bu yazımızda indexlemezse artık intihar edebileceğim anlamına geliyor bu işler çünkü çok can sıkıcı bir durum oluyor artık inanın bana ne yapsam her yerden google amca çıkıyor yahu nasıl olacak bu işler bilmiyoruım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder