20 Aralık 2012 Perşembe

Kırmızı tesetür takım kıyafet modelleri

Artık sitemzin tanıtımın yazıları ve neler yapacağımız hakkında konular bittiğine göre hep birlikte ne yapacağımız konusunda başlangıçlar yapabiliriz.Çünkü ilk başta tanışırken çok zaman kaybettik şimdi sizlere kırmızı model tesettür kıyafet modellerinden bahsedeceğim.


Kırmızı renkler arasında en çok tercih edilen modeldir hem arabalar arasında hemde kişiler arasında çok özel şekilde ilgi gören bir şeydi ancak tesettürlü bayanlar genelde bu renkleri pek tercih etmezler çünkü kırmızı erotiklik çağrıştıran bir renktir aynı zamanda bir çok kişiye göre de bu ayıp olarak görülür.
Bu yüzden kırmızı renkli tesettür kıyafetlere çok fazla ilgi yoktur ama genelde tesettür giyim daha naif bir şekilde konjekte edildiğinden çok değişik modellemeleri de yapılmaktadır.
Kırmızı tesettür kıyafetleri

Kırmızı tesettür

Kırmızı tesettür giyim








Rasmieyh Abdelnabi, 27, Bridgeview, Ill, Chicago'nun güneybatı tarafında küçük bir Arap yerleşim bölgesi içinde bir İslam okula büyüdü. Çoğu Müslüman kadınların başörtüsü giymek bir yerdir.

14 yıl boyunca, Abdelnabi onlardan biriydi. O üniversiteden mezun Ama sonra, onun başörtüsü çıkardı. Şimdi, o sideswept patlama, yüzünün bir bölümünü gizlemek tür vardır. O sessiz, yansıtıcı ve bazen utangaç.

"Ben bir odaya yürümek ve fark edilmemek için seviyor kişinin tür değilim," Abdelnabi diyor. "Eğer başörtüsü giymek ve bir odaya girdiklerinde, herkes seni görür, siz de herkes bakar; herkes hakkında varsayımlar yapar."

"Size eşarp koyduğunuzda, size bir topluluk temsil olduğunu anlamak zorunda," Abdelnabi diyor. "Ve bu büyük bir sorumluluk bu. Çok büyük. Ve herkes için olmadığını bilmiyorum."

O başörtüsü giyen durdu neden onu sevdiğiniz restoranda falafel üzerinde konuşmak, Abdelnabi açıklıyor.

O İslam tevazu öğretir diyor - ama başörtüsü takan çok ileri bir adım atıyor.

"Ben benim araştırma yaptım, ve ben kuruluşundan İslam'dan olduğunu hissetmiyorum," diyor. "Ben Arap kültüründen geliyor düşünüyorum."

Başörtüsü Müslümanlar arasında bir bölücü sorun olabilir.

Abdelnabi bazı insanlar bu fikri verdikleri tepkileri anlatıyor: "Sanki, 'Nasıl Tanrı'nın iradesini sorgulamaya cüret cesaret nasıl.?' "Diyor.

Ve Bridgeview gibi sıkı Müslüman topluluk, Abdlenabi kendi görüşü, Müslümanlardan kusurlu endişeleniyor - yani başörtüsü konusunda en tartışmalar sırasında, o sessiz tutmak eğilimindedir.

"Başörtüsü bahsediyorum ortalarında Amerika'da kürtaj hakkında konuşuyor gibi gibi bazen hissediyorum," diyor.

A Change Arıyorum

Bridgeview Bir başka kadın, Leen Jaber, 29, birkaç yıl önce, o da açıklayacak karar verdiğini söylüyor.

"Ben 14 yaşında başörtüsü takmaya başladı," diyor.

Jaber o 12 yıldır eşarp giydi diyor. Ona evlilik dağılmaya başladı Fakat, o çıkardı.

"Ben zor bir sürü şey geçiyordu. Belki ben sadece kapalı endişelenecek bir şey daha az olacağını alarak düşündüm," diyor.

"Ben doğru bir karar oldu, gibi, diyerek onu çıkardı asla bunu yapmak istedim, çünkü ben sadece onu çıkardım hayatımın farklı olurdu görmek istedim -.. Ben sorunları hakkında daha iyi hissediyorum eğer ben geçiyordu. "

Ama Jaber sorunları uzağa gitmedi - aslında, onlar daha da kötüleşti. Ona anne ile boşandı ve taşındık, işini kaybetti. O Tanrı hakkında onun düşünce daha var, ve maneviyat. Bir yıl sekiz ay sonra, Cabir üzerine eşarp geri koydu.

"Ben 14 yaşımdayken gitmişti çok farklı bir süreç oldu," diyor. "Ben 14 yaşındayken, iyi, herkes bunu giyiyor gibi oldu."

Jaber giden ve konuşkan. O şiir, bloglar ve o American Idol olacak günün hayalleri yazıyor.

O başörtüsü ferdiyetçilik onları soyar ve inanç için bir sözcüsü haline getirir gibi bazı kadınlar hissetmek için kolay olduğunu söylüyor.

Bunu önlemek için, Cabir diyor, onun kişiliğinin emin diğer bölgelerine yapıyor - şarkıcılık gibi - ile parlaklık.

Post-Eylül, Eşarp Giyim. 11

11 Eylül 2001 tarihindeki terörist saldırılar, modern Amerika'da Müslüman bir geleneği nasıl yaklaşılması konusunda konuşmalar kalıcı bir tema vardır.

Bazı kadınlar için, bu trajediyi kesinlikle ortaya çıkarmak için kendi karar üzerinde hiçbir etkisi vardı. Ama diğerleri için, o büyük oldu. Önceden Sept.11 ve post-Sept: Onlar hijab hayatında iki ayrı aşamadan konuştu. 11.

Bazıları terör saldırıları başlangıçta başörtüsü giymek arzularını güçlendirdi dedi. Onlar islam için diplomatlar oldu; onlar El-Kaide bu karşı olumlu bir Müslüman imajını temsil etmek istediğini söyledi.

Müslüman karşıtı heves büyüdü Ancak sonraki yıllarda, o şevk, azaldı.

Ve bazı kadınlar için, eşarp taşımak için ağır bir yük haline geldi - yabancılarla onları algılanan şekilde etkilenen bir, yol arkadaşları onları tedavi, ve hatta bir şekilde diğer Müslümanlar onlara davranmaları beklenir.

Onlar büyüdükçe diğerleri için, sadece onların türban kaldırmak için karar, bir seçim için aşağı indi.

Bir Gelişen Kimlik

Nadia Shoeb ailesi Hindistan olduğunu. Annesi bir başörtüsü taktığı asla. Büyükannesi bir başörtüsü taktığı asla. Ama Shoeb o 17 yaşındayken bir tane koyun.

Şimdi 31 Shoeb, o zamanlar tutulan bir dergi okur:

"Ben üzerine koyduğunuzda asla Ben beş yıl sonra, ben bunu koymak güne kadar rastgele bir gün, ben onu alacağını, hayal olabilir."

Sekiz yıl sonra, hâlâ açıkça o gün hatırlar.

"Bu duygu 'Ben bir gömlek olmadan dışarı gidiyorum', gibi - maruz hissediyor bu anlamda," Shoeb diyor.

"Ben gerçekten uzun saçları vardı, ve ben, o kadar mahcup hissediyordum çünkü aslında, benim kazak içine sıkışmış 'Aman Tanrım, ben saçımı gösteren yaşıyorum - Ben nasılsa saçık oluyorum' "

"Öyle ki, ilk gün sadece kalktıktan, oldukça zor oldu," Shoeb "Ben sokakta her kız gibi görünüyordu olsa" diyor.

Amerika'nın Dini Manzarası

Onun gelişen kadınsı ve Amerikan kimliği hakkında olduğu gibi Shoeb kararı din hakkında kadar oldu. O şort giydiği Suudi Arabistan, onun çocukluk geçirdi.

Bir genç olarak ABD'de geldikten sonra, o kapsayacak şekilde karar vermiş ve sonunda, saçları ortaya çıkarmak. Ve Shoeb o şaşırtıcı bulmuyor diyor.

"Amerika'nın dini manzara biridir - bu çok dindar millet var, ama aynı zamanda, bu yüzden sıvı bulunuyor," diyor. "Biliyor musun, insanlar tek bir inançta doğarlar ve sonra onlar hala Hıristiyan olabilir - ama farklı bir mezhep veya farklı bir kilise haline gelir."

Ve hatta yeniden örtünme - - tesettür ve açıklanması olgusu, aynı geleneğin bir parçasıdır, Shoeb diyor.

"Biz bu Müslüman Amerikalıların özel bir şey olduğunu düşünebilir," dedi, "aslında, Amerika'da bizim dini manzara hikaye zaman" diyor.

Shoeb üzerine eşarp geri koyarak niyeti yok. Ama aynı zamanda o ilk etapta bunu asla yıpranmış olsaydı o bugün olduğu kişi olmazdı diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder