30 Ağustos 2013 Cuma

İnsanlık hakları başörtü yasası

Ben küreselleşme ('İnsanlar ve Yerler') ve Ortadoğu ('Orta Doğu'da Uzay, Güç ve Kimlik') için coğrafi ve yer temelli yaklaşımlar üzerinde lisans dersleri öğretmek. Benim üst düzey lisans dersleri ve yüksek lisans seminer 'Toplumsal Cinsiyet ve Ortadoğu'da Uzay,' ulus ötesi ve bölgeler arası Müslüman ağları ('Müslüman Dernekleri Sınıraşan Coğrafyalar'), bağlamında konu ve öznelliklerin üretimi incelemek siyasi ve ekonomik yeniden yapılanma ('Neoliberalizm ve öznellik'), ve feminist coğrafyada soy ve güncel araştırma ('feminist Coğrafyalar').

Benim şu anki yüksek lisans öğrencileri: Murat Es; Nathan Swanson (İsrail'de ABD, Home Politika); Katie (Doktora 2012 Türk-Hollanda Camiler ve Avrupa'da Sınıraşan alanlarda İnşası Şu anda Hong Kong öğretim...) Akın (Maneviyat, Vücut ve Nesne: Brezilya ve ABD'de Santo Daime Kiliseler); Mike Dimpfl (Sara Smith ile eş başkanlık) ve Jim Kuras (Türkiye'de devlet ve medya).

Ben Erdağ Göknar (Duke Üniversitesi) ile "Türkiye'de Duke" Yaz 2012 ortak yönetti. Bu yoğun kurs ve geziler bir dizi altı haftalık program oldu. Cinsiyet bakış açısıyla İstanbul'un kültürel Harita için Türkiye'de ve burada deneyimleri hakkında öğrencilerin blog tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder