20 Ağustos 2013 Salı

Gündelik tesettür giyim

Gündelik tesettür giyim tarzını iyi bilmek gerekiyor.Çünkü hep aynı kıyafetleri giymeniz çevreniz tarafından garipsenecek ve beğenilmeyecektir.Bu yüzden dikkatlice kıyafetlerinizi seçmeli özel günler ve gündelik olarak ikiye ayırmalısınız.

Ben konuları, özellikle kadınlar, gündelik uygulamaları yoluyla kimliklerini oluşturmak nasıl ilgilenen bir kültürel coğrafyacı duyuyorum.Her gün benim çalışmalarda ben vücut ve bu ev, sokak, alışveriş merkezi ve şehir olarak mekanların samimi bir boşluk arasındaki bağlantıları iz. Ben esas olarak yeni kentsel alanlar ve malların üretim, tüketim ve kullanım yapan konularda ortaya çıkan kültürel ve etik sorulara odaklanmak. Bu nedenle burs iki alanların kavşaklarda benim iş pozisyon: (a) modernite ve küreselleşme, mal, tüketim ve kentsel tüketici alanlarda odaklanarak, ve kimlikler ve konuların (b) oluşumu, özellikle kadınlık ile ilgili olarak , dindarlık ve sosyal sınıf.

Bu konularda ilgim benim oturma ve ben 1996 yılından bu yana saha tabanlı araştırma olmuştur Türkiye'de araştırma deneyimi, yatmaktadır. Son yıllarda, Türkiye küreselleşme ve AB'nin peşinde, ekonomik, siyasi ve sosyo-kültürel yeniden yapılanma bir dizi üstlenmiştir entegrasyon. Bu yeniden yapılanma çeşitli tüketici manzara, siyasal İslam'ın yükselişi ve 'İslam' girişimcilik ve laik ve gözle görülür Müslüman kimlikler arasında yüksek bir gerilim büyümesine katkıda bulunmuştur. Benim araştırma İslam, cinsiyet, tüketici kapitalizm ve modernlik hakkında siyasi ücret tartışmalar bu bağlamda konular, alanlar ve mal oluşumu analiz eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder