25 Ağustos 2013 Pazar

Alışveriş merkezleri tesettür mağazaları

Alışveriş merkezlerinde tesettür giyim mağazaları görmeniz neredeyse imkansız boyutlarındaydı çünkü oralarda çalışanlar ve oralardaki mağazaların aylık giderleri çok yüksek boyutlardaydı böyle olunca tesettür mağazaları da kurtarmadığı için maliyeti açamıyorlardı ama şimdilerde öyle değil artık herkes kolaylıkla açabiliyor çünkü iş yapabiliyor.

Alışveriş merkezleri ve 'örtünme-moda' sanayi (ya da, kadın moda 'İslami' elbise için giyim sektöründe): Bu ​​temalar keşfetmek, ben iki nispeten yeni Türkiye'nin fenomen odaklanmıştır. Etnografik ve çoklu yöntem saha araştırma sayesinde, benim araştırma alanları, mal ve konular üretiminde çağdaş İslam'ın rolü ve laiklik inceler. Bir meta olarak örtünme-moda,, benim son yayınlar vücut, ev, sokak, alışveriş merkezi, fabrika zemin ve şehrin alanlarda analiz ve oluşumu ve dindar ve modern kadınlık, hem itibariyle 'İslami' işletmelerin uygulamaları .

Bu araştırma bana merkezi kültürel ve feminist coğrafyada tartışmalar, hem de tüketim ve din coğrafyalar üzerinde literatür meşgul sağladı. Bu nişan 'İslam' girişimcilik ve mal, Müslüman kadınların kimlikleri ve örtünme siyaseti eleştirel bir yeniden değerlendirme gerektirdiği oldu. Daha yakın zamanlarda, ben bir çapraz bölgesel ve çok disiplinli bakış açısıyla zaman ve mekan boyunca Müslüman toplumların karmaşık dinamiklerini inceleyen bir projede işbirliği var. Benim devam eden araştırma projeleri, Ulusal Bilim Vakfı ve Andrew W. Mellon Vakfı tarafından finanse edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder