30 Temmuz 2013 Salı

Kilisede görünün baş örtülü kadın tesettür

Dün ilk defa için kiliseye bir şapel peçe giydi. Ben istedim / yıl için yapmak denir hissettiği şey, ve nihayet Oruç sırasında yapmaya kararlıyız. , Biliyorsun, uçağa yılanlar, bu nedenle bu Pazar günü Toplu ona benim ilk atış çünkü ben geçen hafta Toplu bunu yapmak değildi.
Benim en büyük endişe kendime dikkat çeken değildi. Benim kilise birkaç kadınların kilisede giyim eşarp, şapka, ya da peçe yapmak olsa da, küçük bir azınlık olduğunu, ve ben göze çarpıyordu gibi hissetmek istemedim. Bu yüzden zaman geldi Joe nöbeti ayine diğerleri almıştı çünkü ben sadece bana (ejderha-yenerek ün biri) ile benim beş yaşındaki kızı vardı aslında daha kolay yapıldığı, ihtiyatlı Pew daldı bir gün önce. İlk Kutsal okuma sonra nihayet dinlenmek için başladı ve İncil'i sonunda ben kalabalığın içinde sadece anonim bir yüzü olduğunu emin hissettim.
Ve sonra Fr. Uche onun vaaz başladı.İncil okuma Başkalaşım hakkında ve o konu tanıttı, o yanımda bir ses sesin mümkün ses bağırdı zaman "İsa yapmak için dağ ne kadar gitti?" Ben atladım, düşündü:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder