6 Şubat 2013 Çarşamba

Tesettür abiye resimleri görmek istiyorum

Tesettür giyim üzerine konuşmalarımıza ve söyleşilerimize devam ediyoruz bu yazımızda tesettür abiye resimlerinden bahsedicez ancak bu resimler burada olmayacak nasıl yani nasıl olacak dediğinizi duyuyorum ama durum böyle işte ne yapacaksınız illa tesettür abiye diye dolaşıyorsunuz ortalıklarda ya yok işte bir şey her şey güzel gidiyor neden bu işleri bu kadar sıkıntı yapıyorsunuz kendinize kafaya takmayın herşey yolunda kankilerim üzülmeyin siz.

Neyse şimdi internetten tesettür abiye diye aratma yapıp da bir sürü sıkıntı ve bir sürü problemle uğraşmak istemiyorum çünkü gerçekten de bir sürü sıkıntı ve sorun var beni bekleyen burada nasıl olacak bu durum ben onuda bilemiyorum ama yapacak bir şey yok işte arkadaşlar özellikle yeni nesil sistemlerde yeni bir farklılık gördüğünüz de nasıl yapacağınız konusunda bir takım sorular sormanız gerekiyor sağa sola ki durumun önemini anlamış olun ama yok bizde oda yok ne haliniz varsa görün o zaman yapacak bir şeyim yok benim malesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder