6 Haziran 2013 Perşembe

Tesettür giyim şirketleri

Tesettür giyim şirketleri hakkında görüşmek istiyorum.Aslında hiç görüşmek istemiyorum çünkü son zamanlarda gerçekten çok fazla saçmaladılar.Yav nereye baksanız değişik bir şeyler görüyorsunuz ne oluyor diyorsunuz kimseden sesseda da çıkmıyor bunlar sahiden enteresan insanlar nereden başlayacaklarını ne yapacaklarını hiç bilmiyorlar.Tamamda sizler nereye kadar böyle yol alacaksınız hiç düşündünüz mü.

Ben günümüzde tesettür giyim üzerine bir şeyler düşünemiyorum ne bileyim düşünmekte istemiyorum esasında çok değişik sülüeetler var çünkü bu aralar tesettür giyimin etrafında bunların hiç birini görmek istemiyorum uzak durmak istiyorum.Şimdilik yapacak çok fazla da bir şey yok aslında hadi bakalım nereye kadar gidecek bu yol onuda bilmiyoruz tabi ki ama bakıp hep birlikte görücez inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder